Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru
Autor: Matoušková, Helena
Vedoucí: Němcová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskové organizaci. Jejím hlavním cílem je vypracování marketingové strategie pro zřízení školy v mateřském centru v Ivanovicích na Hané. Škola má být alternativou k místní mateřské škole, jejíž kapacita je nedostatečná. V praktické části jsou pomocí dotazníkového výzkumu zjišťovány preference a požadavky rodičů na předškolní zařízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29503
Datum: 2014-04-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Skupina managementu a ekonomiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 35586


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matoušková_2014_dp.pdf 2.421Mb PDF Zobrazit/otevřít
matoušková_2014_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
matoušková_2014_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet