Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.
Autor: Diblík, Jakub
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato práce je analýzou marketingové komunikace společnosti Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace ve společnosti a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. Následně je na základě PEST analýzy, benchmarkingu a SWOT analýzy vypracováno několik návrhů jak zlepšit marketingovou komunikaci v této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29504
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 35587


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
diblík_2014_dp.pdf 1.784Mb PDF Zobrazit/otevřít
diblík_2014_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
diblík_2014_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet