Analýza marketingové komunikace společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti XY
Autor: Masárová, Eva
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. Práce je rozdělena na dvě části. První část pojednává o teoretických základech z oblasti marketingové komunikace, popisuje základní informace o marketingovém mixu, marketingových strategiích či jednotlivých moderních trendech. V závěru první části je vysvětlena důležitost marketingového prostředí, analýza konkurence a následné shrnutí celé teoretické části. Druhá část této práce se zabývá představením společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. a aplikací jednotlivých prvků marketingové komunikace. Situační analýza marketingového mixu odhalí přednosti a nedostatky společnosti a následné využití benchmarkingu přezkoumá konkurenční okolí. Na základě SWOT analýzy jsou vypracovány vhodné návrhy a doporučení pro efektivní chod společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29573
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 35696


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
masárová_2014_dp.pdf 2.490Mb PDF Zobrazit/otevřít
masárová_2014_vp.doc 49.85Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
masárová_2014_op.doc 117.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet