Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Gajdošíková, Jana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům v Luhačovicích. Cílem je najít a vytvořit takové možnosti, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem služeb, cestovním ruchem, hotelnictvím a konkurenceschopností. Praktická část se zaměřuje na popis hotelu, analýzu marketingového mixu, PEST a SWOT analýzu a srovnání hotelu s konkurencí. Provedené analýzy jsou výchozím bodem pro následná doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29582
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 35707


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gajdošíková_2014_dp.pdf 2.871Mb PDF View/Open
gajdošíková_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
gajdošíková_2014_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account