Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Janoušková, Tereza
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:16:47Z
dc.date.available 2010-07-14T20:16:47Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2966
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na význam značky v oblasti odívání. Teoretická část popisuje pojem značka, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem a reklamou. Praktická část zkoumá vztah dospívající mládeže k módním značkám a módě samotné. Součástí praktické části je dotazník, pomocí kterého analyzuji situaci vztahu dospívající mládeže ke značkovému oblečení, jak je pro ně důležité a jaké značky preferuje. cs
dc.format 61 s., 7s.obr. příloh cs
dc.format.extent 6516520 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Značka cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Brand en
dc.subject target groups en
dc.subject marketing research en
dc.subject advertising en
dc.title Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání cs
dc.title.alternative Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated This graduate work is oriented on the meaning of brands in sphere of clothing. In the theoretical part of my work a definition is described for the word "brand", target groups of customers are defined, and marketing research and advertising is dealt with. The practical part investigates the relation of adolescents to fashionable brands and fashion. Component of the practical part is a questionnaire, through which I analyse the situation of adolescents' relationship to designer clothes, how it is important for them a which brands they prefer. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4805
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
janoušková_2007_bp.pdfBlocked 6.214Mb PDF View/Open
janoušková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
janoušková_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account