Analýza konkurence produktů zdravé výživy pro prodejnu U zeleného stromu ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence produktů zdravé výživy pro prodejnu U zeleného stromu ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jedek, Petr
dc.contributor.author Martinková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:20:00Z
dc.date.issued 2006-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/296
dc.description.abstract Tato práce se zabývá situací na trhu zdravé výživy a biopotravin. Zaměřila jsem se na lokální trh ve Zlíně zahrnující nejen specializované prodejny zdravé výživy, ale také velké obchodní potravinové řetězce, které tento sortiment rovněž v určité míře nabízejí. Prodej tzv. ze dvora u menších ekoproducentů jsem zmapovala jen okrajově pro zajímavost a pro doplnění celkového přehledu prodeje bioproduktů. Vycházela jsem ze současné situace v prodejně U zeleného stromu a srovnávala s ostatními konkurenty. cs
dc.format 78 stran cs
dc.format.extent 748910 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2036
dc.subject Konkurence cs
dc.subject respondent cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject maloobchodní mix cs
dc.subject bioprodukt cs
dc.subject osvěta cs
dc.subject Competition en
dc.subject respondent en
dc.subject competition strategy en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject retail mix en
dc.subject bioproduct en
dc.subject enlightenment en
dc.title Analýza konkurence produktů zdravé výživy pro prodejnu U zeleného stromu ve Zlíně cs
dc.title.alternative The analyse of healthy diet products for the shop U zeleného stromu in Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.date.vskp-available 2036-05-02
dc.description.abstract-translated This work deals with situation on the market of healthy diet products and biofood. I focused on the local market in Zlín including not only specialized healthy food shops, but also big food chain stores which also offer this assortement to a certain degree. Concerning the "yard sale'q of minor ecoproducers I made a survey just marginally, as a matter of interest and to supplement the overall summary of bioproduct sale. I worked on today's situation of the shop "U zeleného stromu" and compared it to other competitors in Zlín and its neighbourhood. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3589
dc.date.assigned 2006-02-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
martinková_2006_bp.pdfBlocked 731.3Kb PDF View/Open
martinková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
martinková_2006_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account