Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
Autor: Ngo, Minh Vu
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekonomice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. RD víno je nové a mladé víno značky na vietnamském trhu. Cílem této práce je navrhnout novou strategii expanze na trhu a marketingovou strategii pro RD vína ve Vietnamu s použitím emailové marketingové kampaně. Diplomová prácebude analyzovat aktuální marketingová situace RD vína a formulovat strategii pro emailový marketing projektu, které mohou pomoci RD vína s cílem zlepšit jejich vztahy se zákazníky a dosáhnout svých cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30024
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36329


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ngo_2014_dp.pdf 1.674Mb PDF Zobrazit/otevřít
ngo_2014_vp.doc 157.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ngo_2014_op.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet