Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.
Autor: Slyšková, Natália
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá v teoretické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace a snaží se uvést do problematiky v oblasti B2B. Popisuje a porovnává různé formy teoretických definici. Také ukazuje na využívání komunikace v praxi a přibližuje jednotlivé části marketingového mixu. Pro zpracováni analytické části jsem si vybrala firmu Hydac, s.r.o. , která se pohybuje na průmyslových trzích. Důraz je kladen na public relations, podporu prodeje a sponzoring. Chci ukázat, že využívaní marketingu v oblasti průmyslových podniků má rozdílné metody, formy a prvky jako je tomu u klasickém spotřebitelském marketingu. Cílem práce je popsání průběhu jednotlivých komunikací, ale i zhodnocení, zda jsou prostředky využívané v plné míře a v kterých oblastech by bylo možné jejich použiti zefektivnit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3014
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6397


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slyšková_2007_bp.pdfZablokované 1.485Mb PDF Zobrazit/otevřít
slyšková_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slyšková_2007_op.doc 1.201Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet