Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o. |
| Author: |
Slyšková, Natália
|
| Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce zkoumá v teoretické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace a snaží se uvést do problematiky v oblasti B2B. Popisuje a porovnává různé formy teoretických definici. Také ukazuje na využívání komunikace v praxi a přibližuje jednotlivé části marketingového mixu. Pro zpracováni analytické části jsem si vybrala firmu Hydac, s.r.o. , která se pohybuje na průmyslových trzích. Důraz je kladen na public relations, podporu prodeje a sponzoring. Chci ukázat, že využívaní marketingu v oblasti průmyslových podniků má rozdílné metody, formy a prvky jako je tomu u klasickém spotřebitelském marketingu. Cílem práce je popsání průběhu jednotlivých komunikací, ale i zhodnocení, zda jsou prostředky využívané v plné míře a v kterých oblastech by bylo možné jejich použiti zefektivnit. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3014
|
|
Date:
|
2007-05-18 |
|
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 |
|
Department:
|
Ústav ekonomie |
|
Discipline:
|
Management a ekonomika |
|
Grade for thesis and defense:
|
A
6397
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account