Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.
Autor: Obuchová, Marta
Vedoucí: Krajčo, Karol
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o. První část objasňuje základní pojmy marketingu a marketingového prostředí společnosti. V části druhé je představená společnost Welding, spol. s r.o., dále jsou analyzované současné vplyvy externího a interního prostředí, marketingový mix a marketingová strategie společnosti. Třetí část této práce je věnovaná návrhu projektu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/302
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 3950


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
obuchová_2006_dp.pdfZablokované 575.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
obuchová_2006_vp.doc 2.504Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
obuchová_2006_op.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet