Vliv věrnostních programů na image firem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv věrnostních programů na image firem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv věrnostních programů na image firem
Autor: Dobiášová, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Věrnostní programy jsou v současnosti velmi oblíbeným marketingovým nástrojem řady firem z nejrůznějších oblastí trhu. Umožňují jim dokonale poznat své zákazníky a tyto zna-losti aplikovat ve prospěch svého byznysu. Tato práce se snaží zjistit, nakolik zákaznické kluby fungují jako prostředky podpory prodeje a nakolik dokáží budovat mínění o značce v hlavách zákazníků. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky o souvisejících klí-čových pojmech jako je značka, image či firemní identita a popisuje fungování věrnostních programů jako takových. Dotkne se také situace na poli věrnostních klubů v České repub-lice. Ve výzkumné části pak vyhodnocuje vliv programu dm active & beauty na zákazníky dm drogerie markt a z výsledků vyvozuje doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30356
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36753


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dobiášová_2014_dp.pdf 2.142Mb PDF Zobrazit/otevřít
dobiášová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dobiášová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet