Budování značky na sociálních sítích (Facebook)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Budování značky na sociálních sítích (Facebook) |
| Autor: |
Kotásková, Ljuba
|
| Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda a jak hluboce značky využívají Facebook ve své aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy značka a značky v digitálním prostředí a sociální sítě se zaměřením na Facebook. Praktická část se věnuje srovnávací analýze vybraných Facebook profilů bankovního sektoru a dotazníkovému průzkumu, zaměřenému na vnímání aktivit vybraných bank uživateli sociální sítě Facebook. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30370
|
|
Datum:
|
2014-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36770
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet