Budování značky na sociálních sítích (Facebook)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky na sociálních sítích (Facebook)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky na sociálních sítích (Facebook)
Autor: Kotásková, Ljuba
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda a jak hluboce značky využívají Facebook ve své aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy značka a značky v digitálním prostředí a sociální sítě se zaměřením na Facebook. Praktická část se věnuje srovnávací analýze vybraných Facebook profilů bankovního sektoru a dotazníkovému průzkumu, zaměřenému na vnímání aktivit vybraných bank uživateli sociální sítě Facebook.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30370
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36770


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kotásková_2014_dp.pdf 5.995Mb PDF Zobrazit/otevřít
kotásková_2014_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kotásková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet