Komunikační kampaň značky Horeca Select

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň značky Horeca Select

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň značky Horeca Select
Autor: Lukešová, Barbora
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Společnost Makro Cash & Carry se v roce 2013 rozhodla, že investuje do komunikační kampaně na podporu vlastní značky Horeca Select. Hlavními osobami této kampaně jsou šéfkuchaři známých restaurací a zároveň jsou i zákazníky tohoto velkoobchodu. Tato bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní vlastní značky Horeca Select, kterou výhradně vlastní a prodává velkoobchod Makro Cash & Carry. Práce popisuje jednotlivé komunikační kanály, kterými společnost značku komunikuje. Na základě výzkumu práce zhodnotí komunikační kampaň, zda je její komunikace dosta-tečná a zda byla za dosavadní dobu efektivní. Dále práce dává doporučení pro budoucí komunikační kampaň této značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30376
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 36776


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lukešová_2014_dp.pdf 2.904Mb PDF Zobrazit/otevřít
lukešová_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lukešová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet