Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Autor: Míková, Irena
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti mladšího školního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají děti mladšího školního věku zájem poslouchat rádio a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30378
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36778


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
míková_2014_dp.pdf 1.794Mb PDF Zobrazit/otevřít
míková_2014_vp.doc 197.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
míková_2014_op.doc 148Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet