Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje
Autor: Mikulenková, Martina
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity vizuálních prostředků v místě prodeje a rovněž tyto prostředky specifikuje. Zejména se zaměřuje na podlahové vizuální prostředky. V teoretické části se kvalifikační práce soustředí na charakteristiku vizuálních prostředků, přičemž předkládá nutná vymezení souvisejících pojmů, jako podpora prodeje, shopper marketing, in-store komunikace a marketingový výzkum. Praktická část se věnuje analýze a interpretaci dat z zjištěných z kvantitativního a kvalitativního šetření, které zkoumají vnímání vizuálních prostředků z pohledu spotřebitele. Závěrečná část praktické části obsahuje doporučení vycházející ze závěrů že zzjištěných dat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30379
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36779


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikulenková_2014_dp.pdf 3.549Mb PDF Zobrazit/otevřít
mikulenková_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mikulenková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet