Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza
Autor: Polášek, Viktor
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: V této práci je popsán konkrétní případ využití outsourcingu v oblasti zákaznického centra. Je zde kladen důraz především na aktivity, které souvisejí s budováním vztahů se zákazníky a se zákaznickým servisem. Zevrubně jsou popsány způsoby komunikace mezi zákazníky a zákaznickým centrem. V rámci outsourcingu je věnován prostor vztahu mezi dodavatelem a odběratelem služeb. Práce se mimo jiné soustředí na některé aspekty outsourcingu, které negativně ovlivňují činnost zákaznického centra. Projektová část práce je věnovaná návrhům, které jsou zaměřeny na zvýšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3037
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2728


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
polášek_2007_dp.pdfZablokované 1.395Mb PDF
polášek_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
polášek_2007_op.doc 75Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet