Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting
Autor: Mosinger, Tomáš
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve formě reklamní kampaně. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci a reklamní aktivity značky Tesla Lighting a na základě provedených analýz navrhnout komplexní a účinnou marketingovou komunikaci a reklamní kampaň. Práce se dělí na části teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definice pojmů, výchozích pravidel a postupů v oblasti marketingové komunikace a reklamních aktivit, vyplývající z řady různých literárních zdrojů. Praktická část je věnována rozboru současných aktivit značky v dané oblasti, jejich vyhodnocení, definování mikro a makroprostředí a analýze vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy. Následně obsahuje návrh komplexních aktivit v oblasti marketingové komunikace a samotný návrh reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30380
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36781


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mosinger_2014_dp.pdf 2.694Mb PDF Zobrazit/otevřít
mosinger_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mosinger_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet