Marketing a propagace Jihočeského divadla

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace Jihočeského divadla

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace Jihočeského divadla
Autor: Ondrová, Věra
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. První část přibližuje teoretické poznatky problematiky kultury a divadla a otázku marketingu v kul-turních institucích, konkrétně divadel. Definuje specifika marketingu v divadlech a charak-terizuje marketingový a komunikační mix divadla. Praktická část nejprve charakterizuje vybrané divadlo (Jihočeské divadlo v Českých Budějovicích) a jeho marketingový a ko-munikační mix. V souladu s výsledky uskutečněného výzkumu (dotazníkového šetření) formuluji vlastní návrhy na změnu a inovaci komunikace s předplatiteli divadla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30381
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36782


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ondrová_2014_dp.pdf 2.396Mb PDF Zobrazit/otevřít
ondrová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ondrová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet