Vliv věrnostních programů na budování image značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv věrnostních programů na budování image značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv věrnostních programů na budování image značky
Autor: Rubeš, Jan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na budování image značky spo-lečnosti a poukazuje na proces jejich utváření a na jejich ne/úspěšnost. Teoretická část se podrobněji věnuje marketingovému výzkumu a rozličným marketingovým strategiím v zahraničí i v České republice a představuje některé úspěšné zahraniční strategie drobných podniků i velkých společností. Cílem práce je upozornit na to, jaké strategie věrnostních programů mohou v současnosti "fungovat", především v České republice, které ze strategií vůbec mohou či nemohou docílit věrnosti zákazníků - ve smyslu oddanosti -, jaká jsou jejich úskalí, ale i jak jsou ohroženi zákazníci, nebo nakolik a jaké se jim může dostat legi-timní a legislativní ochrany ohledně poskytování osobních dat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30385
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36786


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rubeš_2014_dp.pdf 4.035Mb PDF Zobrazit/otevřít
rubeš_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rubeš_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet