Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy
Autor: Schmiedová, Helena
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komparativním testováním použitelnosti tří vzájemně konkurenčních e-shopů. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu a e-commerce. Představen je význam testování použitelnosti a tvorby designu webů podle user experience (UX). Je zde shrnuto, jaké metody lze využít pro testování webů a pro testování použitelnosti, dále jaké jsou hlavní ergonomické prvky využívané u e-shopů a jak by mohly být pro přívětivý UX design nastaveny. Praktická část ukazuje průběh testování použitelnosti s šesti respondenty, komparaci tří testovaných e-shopů, jejich zjištěné problémy a výhody. Cílem práce je nalézt chyby primárního e-shopu Parfums.cz, které brání jeho uživatelům v jednoduchém použití, a tak vedou k nedobrému dojmu z e-shopu. Srovnáním s konkurenčními e-shopy, u nichž byly sledovány výhody, je vyvozeno doporučení na změny, kterými by se vyladily současné webové stránky Parfums.cz, a tím se posílila funkčnost a uživatelská přívětivost proti konkurenci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30386
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36787


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schmiedová_2014_dp.pdf 3.652Mb PDF Zobrazit/otevřít
schmiedová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schmiedová_2014_op.pdf 115.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet