Výkladní skříně obchodního domu My

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výkladní skříně obchodního domu My

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Vaníčková, Anna
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:57Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:57Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30391
dc.description.abstract Práce se zabývá výkladními skříněmi a jejich významem pro obchod, podrobně se věnuje výkladové tvorbě obchodního domu My v Praze. Zkoumá vývoj výkladové tvorby od vzniku obchodního domu až po současnost. Zaměřuje se na stanovené výrazové prvky a možnosti prezentace, jako je zavěšování, manekýny, stojánky, použití obrazu a textu. Výzkum se zabývá průzkumem vnímání výkladních skříní a jejich prezentace. Ukazuje jaké prvky prezentace jsou nejefektivnější a jak jsou recipienty vnímány.
dc.format 102 s. (124 161 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject visual merchandising cs
dc.subject výkladní skříň cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject instore marketing cs
dc.subject manekýny cs
dc.subject obchodní dům My/Máj cs
dc.subject visual merchandising en
dc.subject shop window en
dc.subject sales support en
dc.subject instore marketing en
dc.subject mannuequins en
dc.subject department store My/Máj en
dc.title Výkladní skříně obchodního domu My
dc.title.alternative Shop Windows of the My Department Store
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis is concerned with shop windows and importace for business. It is focused on shop windows of department store My in Prague. The tesis examines development od shop windows presentation, from inception to the prezent. It is focused on set expressive elemnts and the possibilities of presentation like hanging, mannuequins, holders, using of colours and text. Research is enganged in the exploration of perception shop windows and thein presentati-on. It shows which elements of presentation are the most effective and how they are perce-ived by recipients.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36792
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-24


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaníčková_2014_dp.pdf 2.123Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaníčková_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaníčková_2014_op.doc 133.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet