Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti
Autor: Adam, Petr
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Ve své diplomové práci na téma Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti se vě-nuji, jak vyplývá z názvu práce, sociální reklamě a jejímu vnímání dětmi. Dále analyzuji vnímání médií jako takových dětmi. Věková kategorie dětí pro účely této práce je 11 až 15 let, tento věk kopíruje období návštěvy druhého stupně základních škol. V teoretické části je definována reklama, sociální reklama, sociální marketing a jsou zde charakterizována související témata. Praktická část analyzuje provedené dotazníkové šetření mezi 244 dětmi v březnu 2014 a definuje závěry k zadaným cílům a odpovědi na výzkumné otázky. V pro-jektové části navrhuji sociální marketingovou kampaň, která má za cíl prostřednictvím rodičů přimět děti k intenzivnějšímu zapojení do evropských programů Mléko do škol a Ovoce do škol, a tím zlepšit jejich stravovací návyky a zdraví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30394
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36797


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adam_2014_dp.pdf 3.504Mb PDF Zobrazit/otevřít
adam_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
adam_2014_op.doc 155Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet