Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Autor: Janovská, Dana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a jeji vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené energetické firmě. Teoretická část definuje náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace, interních PR a marketingového výzkumu pro následnou analýzu. V praktické části je identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s verifikací výzkumných otázek. Obsahem projektové části je identifikace silných a slabých stránek vnitřního prostředí firma, včetně hrozeb a příležitostí a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů interních PR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30405
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36814


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janovská_2014_dp.pdf 5.175Mb PDF Zobrazit/otevřít
janovská_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janovská_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet