Využití uměleckých forem graffiti a streetartu v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití uměleckých forem graffiti a streetartu v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití uměleckých forem graffiti a streetartu v marketingové komunikaci
Autor: Maralík, Jakub
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce "Využití uměleckých forem graffiti a streetartu v marketingové komuni-kaci" pojednává o těchto osobitých formách umělecké tvorby a jejich vztahu k marketingovým komunikacím. Graffiti a street art jsou převážnou částí veřejnosti, pro svou ilegální a invazivní povahu, často přijímány negativně. Pro své komunikační vlastnosti jsou ovšem také mnohdy využívány reklamním průmyslem. Slouží jako nástroje pro produkci nosičů reklamních sdělení nebo se objevují jako prvky a náměty komunikačních kampaní. Tato práce nejprve seznamuje čtenáře s těmito uměleckými fenomény a odhaluje podstatu jejich existence. Uvádí důležité charakteristiky a souvislosti, jako jsou vzájemné vztahy těchto forem, jejich komunikační a estetické vlastnosti, spojení s komercí nebo dopady na veřejný prostor. Představuje vybrané formy a techniky graffiti a streetartu. V další části se práce zabývá vztahem těchto forem k marketingové komunikaci, především prostřednictvím realizací klasických nebo inovativních prostředků out-of-home reklamy a tvorbou kreativních nápadů nejen v guerilla marketingu. Pro bližší seznámení s těmito uměleckými prostředky a náměty komunikací je provedena analýza vybraných komunikačních kampaní a marketingový výzkum prostřednictvím hloubkových rozhovorů. Obě tyto šetření přináší potřebná zjištění pro vnímání účelnosti těchto aplikací graffiti a streetartu v marketingové komunikaci prostřednictvím zajímavých příkladů a názorů odborné veřejnosti. Všechny takto získané informace jsou podkladem pro vypracování projektové části práce, která představuje souhrnná doporučení týkající se implementace graffiti a streetartu do marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30415
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36825


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maralík_2014_dp.pdf 6.437Mb PDF Zobrazit/otevřít
maralík_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maralík_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet