Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji
Autor: Markytán, Michael
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Práce se věnuje tématu marketingových postupů neziskových organizací ve Zlínském kraji. Ve své teoretické části popisuje aplikaci marketingových postupů, stanovení cílů a pozici marketingu v neziskovém sektoru. Ve své praktické části pak srovnává výsledky průzkumů dvou dotazníkových šetření. Prvním jsou výsledky pocházející z autorovy bakalářské práce na téma Povědomí o neziskových organizacích ve Zlíně. Druhým je dotazníkové šetření provedené Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně v kooperaci s úřadem Zlínského kraje a Ev-ropským sociálním fondem. Výsledky srovnání pak rozšiřuje o osobní stanoviska osob, pracujících v neziskovém sektoru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30416
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 36826


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
markytán_2014_dp.pdf 1.177Mb PDF Zobrazit/otevřít
markytán_2014_vp.doc 197.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
markytán_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet