Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett

Show full item record

No preview available
Title: Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett
Author: Pavlečka, Václav
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato práce popisuje implementaci utility marketing inovační jednotky Farmhouse do prostředí mezinárodní komunikační agentury Leo Burnett od stádia ideového záměru, přes přehled trhu, nastavení interních procesů až po přípravu komunikační kampaně ke spuštění provozu inovač-ní jednotky. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu utility marketing, jeho zařazení k příbuzným pojmům v rámci teorie marketingové komunikace. Dále řeší rozšíření portfolia nabízených služeb agentury po začlenění inovační jednotky. Cílem praktické části je nastavení procesů uvnitř agentury Leo Burnett, nastavení procesů v rámci inovační jednotky, vzájemná spolupráce obou značek. Výzkum se soustředí na využitelnost jednotky Farmhouse. Hlavní otázkou je, zda utility marketing inovační jednotka dovede zvýšit atraktivitu komunikační agentury, zda může být její existence jedinečným prodejním argumentem a zda se na trhu značka Farmhouse a její produkty úspěšně etabluje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30420
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 36830


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pavlečka_2014_dp.pdf 13.58Mb PDF View/Open
pavlečka_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlečka_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account