Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice
Autor: Rozsíval, Filip
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem práce je zmapovat využívání marketingového výzkumu firmami v České republice a na základě získaných informací vymezit cílové skupiny pro nabídku agenturního výzkumu. Práce je strukturovaná do tří částí. Teoretická část se věnuje specifikům B2B trhů a B2B marketingu, dále se soustředí na oblast marketingového výzkumu, marketingový a komu-nikační mix B2B služeb a problematiku segmentace, zacílení a positioningu. Praktická část se věnuje se analýze prostředí, konkurence a marketingového a komunikačního mixu vý-zkumné agentury X a analýze dat z výzkumu zaměřeného na využívání marketingového výzkumu firmami v České republice. Projektová část syntetizuje poznatky z provedených analýz s výsledky průzkumu a na jejich základě předkládá doporučení k dílčím úpravám marketingového a komunikačního mixu společnosti X a návrhy projektů k realizaci
URI: http://hdl.handle.net/10563/30424
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36835


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rozsíval_2014_dp.pdf 2.773Mb PDF Zobrazit/otevřít
rozsíval_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rozsíval_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet