Marketingové komunikace sportovního klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace sportovního klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace sportovního klubu
Autor: Skupníková, Zuzana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingových komunikací sportovního hokejového klubu. Cílem projektu je zvýšit povědomí o sportovním klubu, návštěvnost a spokojenost "zákazníků". Práce je rozdělena celkem do tří částí. První část tvoří teoretické poznatky z této oblasti, praktická část analyzuje marketingové nástroje konkrétního sportovního klubu, dále obsahuje realizovaný marketingový výzkum a SWOT analýzu. V projektové části jsou získané poznatky aplikované do návrhu projektu pro efektivnější komunikaci pro nadcházející hokejovou sezonu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30425
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36836


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skupníková_2014_dp.pdf 22.74Mb PDF Zobrazit/otevřít
skupníková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
skupníková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet