Budování značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky
Autor: Švábová, Markéta
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Cílem práce je charakteristika obchodní značky, specifikace postupu a výběru nástrojů pro budování značky. Práce obsahuje teoretické rámce, interní, externí analýzy a marketingový plán budování značky dámské obuvi Asylum. Teoretická část práce obsahuje relevantní poznatky z odborné literatury, zejména z oblastí charakteristiky a budování obchodní značky. Praktická část se zabývá rozborem současné situace a predikcí vývoje v obuvnickém sektoru, interních analýz značky, analýz cílových skupin a konkurence. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část obsahuje plán nové produktové i marketingové strategie značky Asylum pro sezónu jaro-léto 2014.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30431
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36843


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švábová_2014_dp.pdf 4.721Mb PDF Zobrazit/otevřít
švábová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
švábová_2014_op.doc 159Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet