Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji
Autor: Grauová, Lenka
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji, jejichž zřizovatelem je obec a jejich působení je podobné z hlediska počtu potenciálních návštěvníků i kulturních tradic a zvyklostí. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci v neziskovém sektoru se zaměřením na kulturu a na její možnosti. Dále se tato část věnuje trendům v oboru a v této souvislosti také webové prezentaci organizací. V praktické části jsou představeny vybrané organizace. Hlavní část pak tvoří analýza konkrétních příkladů užívání nástrojů marketingového mixu, jejich zacílení a potenciál do budoucna a analýza oficiálních webových prezentací těchto kulturních center. Výsledky analýz jsou spolu s návrhy a doporučeními shrnuty v závěru praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30452
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36873


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grauová_2014_dp.pdf 1023.Kb PDF Zobrazit/otevřít
grauová_2014_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
grauová_2014_op.doc 155Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet