Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih
Autor: Jamborová, Kateřina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Teoretická část práce se věnuje nákupnímu procesu a knihám. Konkrétněji se jedná o nákupní chování, rozhodování, o zákazníka jakožto cílovou skupinu při záměru společnosti udržet si jej. Dále pak vývoj prodeje, a to se zaměřením na produkt, kterým je i kniha, a cenu, jež je důležitá při jakékoliv formě prodeje. Následuje samostatná kapitola věnovaná knihám, obsahující jejich definice a základní dělení. Součástí teoretické části je také popis marketingového výzkumu, který bude použit pro účely práce, tedy dotazníkové šetření za pomoci internetové služby Vyplňto.cz. Praktická část se zaměřuje na nákupní proces vysokoškolských studentů. Nejprve jsou zde popsáni respondenti výzkumu, vysokoškolští studenti. Poté se jedna kapitola věnuje českému knižnímu trhu a Čechům čtenářům. Následuje popis, vyhodnocení dotazníkového šetření a zhodnocení získaných výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30459
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36880


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jamborová_2014_dp.pdf 1.693Mb PDF Zobrazit/otevřít
jamborová_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jamborová_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet