Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků
Autor: Mokrý, Václav
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu technologie augmentové reality na nákupní rozhodovací proces. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry a jestli vůbec využívají stávající i potenciální zákazníci společnosti IKEA mobilní aplikaci IKEA katalog 2014. Teoretická část začíná vymezením pojmů. Dále pojednává jak o historii a vývoji augmentové reality, tak o současných trendech a možnostech využití této technologie. Stejně tak je zde popsáno propojení augmentové reality, marketingových komunikací a mobilního marketingu.V závěru teoretické části je rozebráno nákupní chování spotřebitele. Výstupy prvního výzkumu ukazují, v jaké míře a za jakým účelem je aplikace používána. Druhý výzkum se věnuje samotnému ovlivňování nákupního chování aplikací s augmentovou realitou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30475
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36896


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mokrý_2014_dp.pdf 9.824Mb PDF Zobrazit/otevřít
mokrý_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mokrý_2014_op.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet