Možnosti a využití kinoreklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti a využití kinoreklamy

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti a využití kinoreklamy
Author: Vrzala, Jakub
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění efektivity jednosálových kin v rámci mediamixu v České republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingových komunikací, charakteristikou marketingového mixu, mediamixu a specifikací metod měře-ní investic do médií. Tato část také vymezuje pojem kino jako médium. Praktická část se zabývá možnostmi využití jednosálových kin v rámci marketingové komunikace. Součástí práce jsou také hloubkové rozhovory s klienty a mediálními agenturami, kteří jednosálová kina v rámci svých reklamních kampaní využívají. Na základě hloubkových rozhovorů je možné určit efektivitu tohoto média.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30492
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 36914


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vrzala_2014_dp.pdf 1.536Mb PDF View/Open
vrzala_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
vrzala_2014_op.doc 148Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account