Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění
Autor: Bodová, Andrea
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá koncepciou rebrandingu obchodnej značky a jej zavádzaním. Cieľom je zmapovanie, analýza a deskripcia najčastejšie sa objavujúcich podôb rebrandingu so zameraním na hypotekárne banky na území Českej republiky. Pojmy a súvislosti, ako značka, budovanie značky, corporate identity, marketingový či komunikačný mix, ktoré sú potrebné k pochopeniu tejto problematiky sú predmetom teoretickej časti. Projektová časť práce je súhrnom získaných poznatkov, vyhodnotených analýz a obsahuje aj návrh komunikačných aktivít, ktoré proces rebrandingu pri zavedení do praxe dopĺňajú.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30496
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36946


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bodová_2014_dp.pdf 2.165Mb PDF Zobrazit/otevřít
bodová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bodová_2014_op.doc 158.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet