Marketingový mix Městského divadla Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix Městského divadla Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix Městského divadla Zlín
Author: Januszová, Veronika
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Teoretická část práce je věnována základním pojmům marketingu divadla, přes STP marketing až k jednotlivým složkám marketingového mixu. V praktické části jsou specifika marketingu aplikována na Městské divadlo Zlín, čímž vzniká přehled jeho kompletního marketingového mixu. Práce s poznatky získanými rozhovory s vybranými respondenty a následným dotazníkovým šetřením pak dává vzniknout návrhům na úpravu marketingového mixu dané instituce, které jsou obsaženy v závěrečné projektové části práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30508
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 36977


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
januszová_2014_dp.pdf 3.831Mb PDF View/Open
januszová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
januszová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account