Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele
Autor: Kalvach, Ondřej
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na téma psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele. Teoretická část se zabývá především osobností spotřebitele, spotřebitelským chováním a rozhodovacím procesem a vlivům, které na něj působí. Praktická část se věnuje segmentu komunikačních technologií (mobilní telefony, notebooky), především značce Apple. V rámci průzkumné sondy je analyzována cílová skupina značky Apple kvantitativním výzkumem. Díky této analýze jsou zjištěny postoje spotřebitelů ke značce Apple a jejím konkurenčním značkám. Na základě zjištění je v projektové části navrţena konkrétní komunikace cílená na tuto cílovou skupinu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30510
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36980


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalvach_2014_dp.pdf 2.928Mb PDF Zobrazit/otevřít
kalvach_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalvach_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet