Budování a řízení značky BU2R

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování a řízení značky BU2R

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování a řízení značky BU2R
Autor: Koubková, Barbora
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Cílem diplomové práce je přehledně definovat a analyzovat značku BU2R z pohledu mar-ketingových komunikací s cílem získané informace využít při tvorbě diplomového projektu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření znalostní základny pro praktic-kou a projektovou část práce. Především definuje klíčové pojmy jako je značka, cílová sku-pina a WOM. Praktická část diplomové práce aplikuje teoretické znalosti při definování a analyzování značky BU2R, její cílové skupiny a jednotlivých projektů. Součástí praktické části je analý-za konkurenčního prostředí značky Budweiser Budvar, se kterým je značka BU2R propo-jena produktově, a průzkum znalosti značky BU2R u cílové skupiny. Projektová část vychází z teoretických a praktických znalostí získaných v předchozích čás-tech diplomové práce a prezentuje možnost řešení zkoumaného problému ve formě návrhu nového projektu značky BU2R.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30512
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36982


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koubková_2014_dp.pdf 3.101Mb PDF Zobrazit/otevřít
koubková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koubková_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet