Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing
Autor: Lukáč, Peter
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato diplomová práce je primárně zaměřená na problematiku virálního marketingu. Teoretická část práce si klade za cíl komplexní zmapování jednotlivých aspektů virálního marketingu, přičemž pozornost je věnována především rozdělení virálních sdělení dle klíčových atributů. Analytická část práce se zabývá rozborem konkrétních virálních kampaní a jejich rozdělením na základě předem vymezeného teoretického rámce. Druhá část analýzy je věnována průzkumu uživatelského chování při sdílení obsahu v rámci sociálních médií, která pro šíření virálních sdělení hrají zásadní roli. V projektové části je pak na základě získaných poznatků vypracován návrh fiktivní virální kampaně, která využívá kombinace vybraných nástrojů digitálního marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30517
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36987


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lukáč_2014_dp.pdf 2.603Mb PDF Zobrazit/otevřít
lukáč_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lukáč_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet