Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.
Autor: Tomšů, Marek
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru - informačních centrech měst a obcí. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejímž hlavním úkolem je poskytování bezplatných služeb a informací návštěvníkům města Ostravy. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k propagaci třetího největšího města České republiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3051
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4877


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomšů_2007_bp.pdf 1.603Mb PDF Zobrazit/otevřít
tomšů_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomšů_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet