Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín
Autor: Mrázková, Lucie
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Téma diplomové práce se zaměřuje na propojení dvou zajímavých oblastí. Jedná se o marketing a fitness centra. Cílem je navrhnout marketingová opatření pro skupinové cvičení Alpinning ve vybraném zlínském fitness centru, která by vedla k celkovému zvýšení návštěvnosti a spokojenosti. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. V praktické části jsou uvedeni klíčoví konkurenti, kteří jsou podrobeni konkurenční analýze. Následuje zpracování mapy tržního bojiště, rozbor předmětu komunikace jednotlivých subjektů a marketingový průzkum. V závěrečné části jsou navrženy akční plány, které by měly při jejich aplikaci vést k dosažení cíle. Tento koncept je uveden s finanční i časovou náročností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30520
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36990


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mrázková_2014_dp.pdf 2.971Mb PDF Zobrazit/otevřít
mrázková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mrázková_2014_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet