Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice
Autor: Svízelová, Kamila
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na návrh komunikační strategie Food festivalu Resortu Luhačovice. V teoretické části je na základě odborné literatury tato problematika popsána. V praktické části práce je popsána vybraná organizace a její marketingový i komunikační mix. Dále se práce soustředí na Food Festival Resortu Luhačovice, jako jeden z produktů organizace, a jejím cílem je identifikovat, analyzovat a pochopit jeho komunikaci, postavení na trhu (pomocí situační analýzy), jeho konkurenci a cílové skupiny. Na základě analýzy předchozí komunikace je vytvořena nová komunikační strategie pro následující období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30525
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36995


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svízelová_2014_dp.pdf 2.057Mb PDF Zobrazit/otevřít
svízelová_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svízelová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet