Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce |
Author: |
Zemánková, Jana
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování uplatnění absolventů oboru marketingových komunikací. Rozdíl mezi kompetencemi nabytými studiem na FMK a kompetencemi požadovanými zaměstnavateli nabízí prostor pro vznik kurzů při univerzitním Job centru. Na základě analýz z prostředí trhu práce jsou vyvozeny oblasti, ve kterých by mohlo dojít k zefektivnění a nabytí klíčových kompetencí požadovaných budoucím zaměstnavatelem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30528
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
37001
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account