Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Částková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:44Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:44Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30534
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá artvertisingem, novým trendem v oblasti marketingových ko- munikacích. Vzhledem k tomu, ţe pojem artvertising doposud nebyl jednotně teoreticky zpracován, je teoretická část zaměřena na vyplnění této mezery. Zahrnuje zmapovaní pů- vodu tohoto pojmu, opodstatňuje jeho vnitřní funkční princip prostřednictvím dílčích mar- ketingových přístupů a navrhuje definici tohoto pojmu. Praktická část je věnována rozboru značky Absolut a vybraných kampaní naplňujících podstatu artvertisingu. Výzkumná část se zabývá předprojektovým výzkumem české umělecké scény a vyhodnocením východisek pro vypracováni části projektové. |
|
dc.format |
93 (151 160 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Artvertising
|
cs |
dc.subject |
postmoderní marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
CRUSH
|
cs |
dc.subject |
Generace Y
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
Artvertising
|
en |
dc.subject |
postmodern marketing
|
en |
dc.subject |
CRUSH
|
en |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.title |
Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising |
|
dc.title.alternative |
New Trends in Marketing Communication. Artvertising |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with artvertising, a new trend in marketing communication. Due the fact that the term artvertising has not yet been processed to uniformly theory, the theoretical part is aimed at filling this gap. Includes searching for origin of this term. Set ups functio- nal principle through new marketing approaches and the definition of this term. The practi- cal part is devoted to the analysis of brand Absolut and selected campaigns fulfilling nature of artvertising. The research section deals with Czech art scene and their attitudes to colla- boation with commercial brands and than evaluating the bases for the elaboration of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
37019
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam