Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Mrázková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:44Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:44Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30537
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje. Teoretická část se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci v oblasti kultury, praktická část se týká aplikace teoretických poznatků na příkladu Galerie Středočeského kraje. Analytická část se soustředí na analýzu současného stavu galerie, její image a marketingových nástrojů, které využívá. Na výsledky analytické části navazuje projektová část, zabývající se návrhem projektu marketingové komunikace a také návrhy možných zlepšení v oblasti marketingu celkově. |
|
dc.format |
90 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
galerie
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
arts marketing
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.subject |
gallery
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Gallery of the Central Bohemian Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the diploma thesis is Marketing Communication in the Gallery of Central Bohemian Region. Theoretic part is objected on marketing and marketing communication in culture, practical part deals with application theoretical knowledge on the Gallery of the Central Bohemia. Analytical part is focused on situation analysis, image of gallery and marketing communication. Project part deals with the findings of analytical part. Project proposes a communication campaign and also includes sets of proposal in marketing in general. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
37022
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam