Využití emocí v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití emocí v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Využití emocí v marketingových komunikacích
Author: Roleček, Tomáš
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Diplomová práce se věnuje výskytu emocí v marketingové komunikaci v oblasti sociální- ho, kulturního a ekologického marketingu Konkrétně se zaměřuje na zkoumání efektivních kampaní úspěšných v dané kategorii. Kampaně analyzuje, zejména se snaží poodhalit emocionální působení na rozhodování stanovené cílové skupiny. Analýza se soustředí především na použití emocionálních apelů a emocionálních modelů přesvědčování. Získané poznatky jsou potom uplatněny v projektové části, která se věnuje nástinem fiktivní kampaně neziskového projektu. Práce si klade za cíl mapovat použití emocí u efektivních kampaní sociálního, kulturního a eko- logického marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30539
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 37024


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
roleček_2014_dp.pdf 6.137Mb PDF View/Open
roleček_2014_vp.doc 110Kb Microsoft Word View/Open
roleček_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account