Archetyp matky v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Archetyp matky v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Archetyp matky v reklamě
Autor: Karolová, Martina
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou projevů a užití archetypu matky v reklamě. Teoretická část objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, reklama, gender a genderová stereotypizace. Praktická část bakalářské práce předkládá analýzu současných reklam a zkoumá výskyt a využití archetypu matky v nich. Následuje dotazníkové šetření zaměřené na vnímání archetypu matky v reklamě mezi respondenty. Výzkum je završen hloubkovými rozhovory týkajícími se tohoto tématu. Práce si klade za cíl zmapovat současné reklamy, ve kterých se vyskytuje archetyp matky a následně pomocí výzkumu zjistit, jak tyto reklamy působí na cílovou skupinu žen-matek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30541
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37026


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
karolová_2014_dp.pdf 1.879Mb PDF Zobrazit/otevřít
karolová_2014_vp.doc 133Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
karolová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet