Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice
Autor: Bršlíková, Andrea
Vedoucí: Bršlíková, Veronika
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice. Hlavním cílem práce je provést analýzu marketingového mixu služeb v hotelu, vyhodnotit současný stav jednotlivých nástrojů a na základě zjištěných skutečností navrhnout doporučení na zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix služeb. V úvodu praktické části je charakterizována společnost OREA Hotel Atrium. Následně je provedena analýza marketingového mixu služeb hotelu, která se skládá z popisu jednotlivých nástrojů mixu, jež hotel používá a marketingový průzkum. Dále je sestavena SWOT analýza hotelu. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingového mixu služeb hotelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30582
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37075


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bršlíková_2014_dp.pdf 4.758Mb PDF Zobrazit/otevřít
bršlíková_2014_vp.pdf 702.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
bršlíková_2014_op.pdf 616.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet