Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up
Autor: Drtilová, Nikola
Vedoucí: Novotná, Mária
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na komunikaci se zákazníky festivalu Fingers Up. V teoretické části této práce je čtenář seznámen s problematikou, která se týká marketingového mixu služeb a marketingové komunikace, dále je práce soustředěna na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zákazníka, a také na segmentaci zákazníků. Část praktická je orientovaná konkrétně na firmu a její nabízený produkt či službu, kterou je festival Fingers Up. Tyto náležitosti jsou posouzeny na základě marketingového mixu a vhodných analýz. Stěžejní částí této práce je následné navržení vhodných návrhů a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30587
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 37081


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
drtilová_2014_dp.pdf 1.738Mb PDF Zobrazit/otevřít
drtilová_2014_vp.pdf 590.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
drtilová_2014_op.pdf 760.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet