Analýza kampaně UNESCO v Německu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kampaně UNESCO v Německu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kampaně UNESCO v Německu
Autor: Horký, Adam
Vedoucí: Wagner, Veronika
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce bude zhodnocení kampaně UNESCO v Německu. Další cílem bude snaha o vytvoření potenciálního produktu trasy, která by byla vhodná pro české turisty. Teoretická část se bude zabývat charakteristikou země a jejím cestovním ruchem. Následující obsah bude zaměřen na organizaci UNESCO její rozdělení a kritéria. Na to bude navazovat analýza kulturního dědictví UNESCO v Německu. Ta popisuje vybrané německé kulturní památky, uvádí data z cestovního ruchu v těchto regionech a informace o jeho vývoji. Závěr bude zaměřen na marketing Německé turistické centrály (DZT), a to na její komunikační nástroje, především propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30598
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 37092


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horký_2014_dp.pdf 6.682Mb PDF Zobrazit/otevřít
horký_2014_vp.pdf 649.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
horký_2014_op.pdf 738.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet