Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.
Autor: Hřibová, Petra
Vedoucí: Petrů, Marek
Abstrakt: Ve své bakalářské práci jsem se zabývala měřením spokojenosti zákazníků ve společnosti DIMER, spol. s.r.o. pro trhy B2B. Nejdříve jsem se zaměřila na profil a produkty společnosti. Následovalo vytvoření SWOT analýzy téhle společnosti, na základě které jsem zjistila, jaké jsou silné a slabé stránky společnosti a její případné příležitosti či hrozby. Vytvořila jsem dotazník, který byl na základě konzultace s výkonným ředitelem rozeslán do velkých, středních a malých firem, od kterých byla očekávána největší návratnost. Na základě získaných dat jsem provedla zhodnocení za rok 2013, které je směrodatné pro firmu pro další roky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30600
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 37094


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hřibová_2014_dp.pdf 2.022Mb PDF Zobrazit/otevřít
hřibová_2014_vp.pdf 611.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
hřibová_2014_op.pdf 655.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet